Blind...

Jag har varit blind och försummande.

Varför har du inte ringt mig?
varför svarar du så sällan på det jag skriver till dig?
Vart tog tiden då vi kunde prata om allt vägen?
Tiden då du var min bästa vän... Saknaden efter dig, en vän river i bröstet och desperationen kommer smygande.
Vart är du? Varför ser jag dig inte längre? Varför hör jag bara ekot efter våra samtal svagt, någonstans i minnet.
Livet är komplicerat... jag vet att du finns där ute och väntar på att jag ska höra av mig och ändå har jag inte avsatt någon tid till att ringa dig. Men ikväll.. IKVÄLL ska jag ringa dig.. bara för att höra att du är okej. Bara för att tala om att jag saknar dig, för att tala om att jag behöver dig.

Du är en san vän och jag älskar dig för det... håll ut och låt inte mörkret ta dig också.

Puss du vet vem du är när du läser detta. ( om du läser detta)

Love Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback