Ännu en underbart solig morgon att kliva upp till.

God förmiddag. HAHA!
Solen skiner och och det är superfint väder ute idag. Snart är det dags för frukost och sen blir det en liten stund i lekparken.
Efter parken ska jag släpa med Johan och barnen på ytterligare en promenad. Att börja morgonen med en och en halv timmes träning har varit jätte skönt och man blir verkligen mycket piggare av att sätta igång på en gång. Men innan vi går någonstans så ska jag ringa och se med mamma och pappa om dom är hemma idag. Man kanske kan åka och hälsa på dem i eftermiddag. Nästa vecka åker dom till farmor och farfar i finland och hälsar på. Känns så tråkigt att man inte kan åka med så att dom får träffa barnen. Men när vi har råd sen så är planen att vi ska åka dit... frågan är bara när det kan vara.

Leah väntar förväntansfullt på att vi ska ta fram ytterkläderna och kila ut i parken för att gunga en stund och kanske till och med åka kana. Johan däremot ser allmänt trött ut som vanligt på morgonen. Jag har föreslagit att han också ska sätta igång och träna lite på morgonen för att vakna och kanske till och med efter ett tag komma i form.
Haley Nova ligger fortfarande och sover stilla i sin babysitter... Ler lite för sig själv och ser sådär bedårande söt ut som bara barn kan göra.  Och Leendet Leah just slungade iväg mot mig skulle kunna smälta glaciärer. =)

När promenaden är avklarad och innan vi åker hem till mamma och pappa ( om vi ska åka) så ska jag ta en sköööön dusch och låta vattnet skölja över mig, känna mig duktig efter att ha motionerat och andas ut en stund. Ta en liten "paus" från allting runt omkring och bara njuta. Jag ska nog även erbjuda Johan samma möjlighet ^^. haha!

Skriver snart igen!
Kramar Saga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback