Idag ÄR det annandagen...

Vet inte varför jag fick för mig att det var måndag redan igår.. hahaha. Sånt kan hända även den bästa.
Leah tittar på kalle stropp och grodan boll på barnkanalen, Johan sover Och Haley ligger i sin vagga och tittar runt i rummet.
Har sovit dåligt i natt. Johan väckte mig vid klockan 1 i natt när han kom och la sig och efter det kunde jag helt enkelt inte somna om igen förrens vid 6 i morse. Det var inga bra program på tv vid den tiden och heller ingen bra musik på MTV.
Klev upp vid kvart i 8 nu på morgonen och har bara hunnit byta på Leah, gå och kissa, Mata Haley och satt mig här. Snart är det dags att mata haley igen, fixa frukost och sen drar träningen igång igen.

nej jag skriver mer senare.. nu är Bubblan inte alls glad.

Sköt om er.
Kramar saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback