Torsdag...

Dagen hitills har varit långsamoch grå. Ingenting, absolut ingenting händer.
Dagarna flyter förbi och vissa av dem lämnar spår andra glömmer man nästan omedelbart bort.
Idag är en såndär tråkig seg dag då allting bara är tyst. Haley ligger hopkrupen i min famn och andas lugnt och mjukt som bara ett barn kan göra, och Johan ligger och sover på soffan. Klockan är bara 11 och tiden känns nästan som om den har stannat. Igår tvättade vi all tvätt, städade och plockade. jag var ute på en promenad med Rebecca och barnen och lagade sedan mat. Så vad finns kvar att göra idag? nästan samma saker..... städa plocka och promenera!
Visserligen är det skönt att få promenera, och snart blir det en och en halv timmes träning. Eller ja.. så fort Johan slagit upp ögonen igen.
Jag längtar efter att få börja ta hand om mig själv igen. Få ta någon minut till att fixa naglarna, lägga en ansiktsmask och läsa ett stycke ur någon bra bok. Men något jag längtar efter mer än det är att få jobba igen!
Att jobba stärker en och gör så att man sen uppskattar den tid man har hemma med barnen. Visserligen uppskatar jag tiden med barnen iaf.. jag älskar att vara hemma med barnen missförstå mig inte nu. Vi får docj inte glömma pengarna man tjänar... dem som gör så att vi kan ge barnen vad de behöver och vad de förtjjänar.
Nej nu fär det vara nog av det här ... av det som nästan låter som gnäll. Mata "Bubblan" och sen dra igång med träningen oavsett om johan är vaken eller inte. Inga ursäkter till varför jag inte skulle kunna. ^^

Skriver senare
Kramar Saga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback