Träna, GI och sen då?

Nu har jag äntligen fått ändan ur vagnen och satt igång med minst en timmes träning om dagen och minst en timmes promenad. När det börjar rulla in mer pengar ska jag starta GI-metoden och så får vi se om kilona börjar rasa eller inte ^^.
SKA ner i kilon och framför allt storlekar... Ska även skaffa mig ett nytt gymkort fast denna gång blir det nog magasinet istället. Dom har nämligen barnpassning. Yay for me som äntligen tagit tag i mitt liv!
Nästan nykterist, rökfri och nu även nyttig!
Visst bakar jag en del numera men det är ju mer för johan och barnen då det är så mkt godare med hembakat än köpt.
snart är det dags att hämta Leah på dagis och sen bär det av ut i naturen på dagens promenad... Jag hoppas Rebecca fortfarande vill följa med ut och få upp flåset lite.
Ska snart kila och tvätta ansiktet, sätta upp håret och ge mig ut i solskenet och värmen!!
Sen blir det till att tvätta och städa...

Igår var Rebecca här större delen av dagen... Vi bakade lite bröd och sen gav vi oss ikast med att baka en rulltårta till kvällen.. igår var den seg ocg halvgod,... idag var den mjuk, söt och god.... konstigt hur saker kan ändras över natten ^^.
På kvällen kom Rbecca och Patrik över och fikade en stund med oss och sen däckade Johan när han la Leah för natten.
Själv låg jag på soffan ett tag med Haley i famnen och bara luktade på henne... Bebisar luktar sååå gott =), tyvärr somnade jag och vaknade inte förren svid 00.15 tiden igen.

Men nu måste jag sätta fart!!!
Kramar Saga!

Trött och sliten kilade jag in i sovrummet, la Haley Nova i sin vagga och la mig på den mjuka kudden och somnade sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback