Äntligen bara familjen...

Det var trevligt att ha Palle här på "besök" ett par dagar.. men det är sjukt skönt att det bara är familjen igen.
Att få barnen i säng är 100 gånger lättare och jag måste medge att jag njuter lite av tystnaden nu när allt är lugnt och stilla här i vårt hem igen.

Skatteåterbäringen trillade in på kokntot i dag som på beställning och jag kan inte mer än känna mig glad just nu.
Även om livet kanske inte är perfekt så tycker jag ändå att jag har anledning att vara nöjd, i alla fall för tillfället.

Leah har lärt sig en ny mening av Johan ( en som jag inte alls gillar att hon kan ) nämligen, håll i er nu.. : Ohhh shhiiiiit!
Jaja jag delar ju faktiskt föräldraskapet med denna tomte från djurö så jag får väl räkna med att allt inte kommer gå som jag vill. HAHA nej men allvarligt nu, Varför måste vi lära barnen en massa slang och fula ord?
Vad hände med svenskan? Så töntigt kan det väl inte vara att vilja att ens barn får en god grund när det gäller språket?

hmm.. nej nu vart det som vanligt torka och jag ber om att få återkomma vid ett senare tillfälle då jag har mer att orda om.
Sköt om er nu och ha en skit bra kväll!

Puss

Kommentarer
Postat av: Lisen

hahahhaha, Ooohh Shiittt!!! Klart det kommer från Djurö! Rolig du Saga=) Skönt att du njuter, du har det bästa man kan ha, barn=) Ha det skit bra =)



KRAM

2009-08-05 @ 22:05:36
URL: http://flisenlisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback