Huvudvärk!

Det känns som om huvudet ska sprängas. Har haft ont i huvudet och yrsel i flera veckor nu.. vad jag än gör så blir jag inte av med det. Jag känner mig vimmelkantig och slö hela tiden, allting snurrar. Vad gör man för att bli av med den här skiten? vad gör man när tabletterna inte hjälper och att dricka bara gör dig massivt kissnödig?

Allvarligt talat vad gör jag nu? Hur handskas man med en sak som denna? Jag känner hur jag blir tröttare och tröttare, grinigare och grinigare. Alla som kommer i min väg blir lidande av mitt dåliga humör och jag önskar innerligt att det ska bli bra nu så att jag kan bete mig som en normal människa! Vart fan är min bettskena?! jag betalade inte multum för den för att sedan tappa bort den.. Den köpte jag för att den skulle.. SKA fylla en funktion och nu behöver jag den mer än någonsin.

Ska försöka få sova en stund i natt. Håller tummarna för att jag ska kunna lägga mig ner utan att kräkas av yrseln och förhoppningsvis sakta men säkert träda in i John blunds somäner. Alternativ att han kommer flygande in genom vårat öppna sovrums fönster och häller en hel säck av det där dammet eller vad det nu är han har i ögonen på mig.

Nej nu ger jag upp det här, ska kila isäng och invänta ett mirakel..
Sköt om er nu... och sov gott ni som kan.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback