Regn igen...



Jaha då var det ytterligare en dag med regn vi har framför oss. Allt är grått och trisst, folk verkar vara borta på diverse olika påhitt och här sitter jag. Johan och Leah badar och Haley Nova ligger snällt i sängen och sover. Varför kan det inte vara sol? Och varför måste jag just idag längta så sjukt mkt efter att ta en tur ut till djurö? Det är både långt och dyrt att åka och ändå så kan jag inte låta bli att bli lite sugen på att ta en tripp dit och hälsa på.. Får se när man åker ut till skärgården nästa gång?! Detta mysteriun tåla att grubblas på....

Vad ska vi hitta på för någonting idag då? Om någon har förslag så är det bara att skriva en kommentar. Annars blir det väl till att städa lite och kanske se någon film eller så. Ska även ta en liten promenad i regnet och köpa mig några få paket nudlar.
Nudlarna säljs bara i en speciell butik nere på lillsidan vid gammla RImi. Jag har faktiskt aldrig i sett dem någon annan stans. Fan så ontressant det här måste vara.... I alla fall, nu är det dags att tänka ut någon rolig familjeaktivitet medans jag plockar undan på vardagsrums bordet och sedan matar Haley.

Och snälla., in med lite förslag nu hör ni!
Varför är det så svårt att skriva en rad?

Sköt om er nu och have fun..
Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Lisen

Läser din blogg varje dag ;)

2009-08-02 @ 09:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback