Så trött bara, så trött!



När tusan blev jag
morgon trött? Jag har aldrig förr varit riktigt morgon trött, men de senaste dagarna har mina ögonlock kännst som bly på morgonen. Hur gärna jag än vill så är det numera svårt att komma upp. Jag kan liksom inte låta bli att trycka av alarmet om och om igen.. tar säkert en kvart innan jag kommer upp ordentligt. Varför är det så här? Jag har ju alltid varit en nattuggla men likväl har jag alltid lyckats komma upp i tid, oftast ca 30 minuter innan klockan ringer. Nu är det ju helt sinnessjukt hur trött jag är.

Funderar allvarlit på att lägga mig jämte Haley på golvt, på hennes lilla filt och slummra till en stund. Får man göra det? Är det okej att somna om? Om mina kalkyleringar stämmer så är svaret ett rungande "NEJ!". Skulle Johan komma hem efter att ha lämnat Leah på dagis och hitta mig sovandes på golvet skulle han med största säkerhet bli förbannad.

Men å andra sidan så skulle antagligen inte jag heller uppskatta att hitta min sambo sovandes på golvet. Eller ja... det spelar kanske roll vilka omständigheter detta sker under. Skulle det vara efter att han en hel dag städat och tagit hand om barnen, lagat mat och diskat... Medans jag jobbat så skulle jag väl kanske tycka att det var lite sött.. men skule det där emot vara under samma omständigheter sm råder nu så skulle jag nog bi riktigt grinig.

Nu börjar det bli dags att avrunda lite.. Dyker med största säkerhet upp snart igen.

Puss

Kommentarer
Postat av: Cribbe

haha va ni e roliga :P

men de e ju bara att sova lite om du e trött.

men du behöver ju inte ta golvet xD

du kan ju ta Haley till sängen och vila lite där :P

Hoppas du kommer på vad du ska göra iaf. ha de så bra så syns vi snart ;)

2009-08-17 @ 11:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback