Saknar!



Jag vill åka NU....
Jag saknar er så jävla mycket.
Det går alldeles för lång tid mellan gångerna vi ses. Igår kände jag mig som Speedy Gonzales log brett mot världen och pratade med dig i telefonen. Skrattade så jag nästan grät och hade ett av mina lite mindre ljusa ögonblick.

Jag:  Malin!!! Hon är så jäävla ytlig!!!!!!!!! Fast å andra sidan, det är ju du och jag också!!?!
Du:  HAHAHAHAHA.... SAAAAGA.. HAHAHAHAHA, "så jävla ytlig". hahahaha, "men det är ju vi med!" HAHAHAHAHHA
Jag:  HAHAhahahhahha.. ja men..................
Du:  Det här hamnar på min helgon! På min citat lista. MAHAHAHAHA!
Jag: Hahahaha fan vad jag ä bränd Malin, inte mitt ljusaste ögonblick kanske!

Och så fortsatte kvällen i samma anda... ( lägg märke till att jag inte druckit! )

Idag däremot håller min rygg på att gå av på mitten och mitt huvud splittras i 1000 bitar. Jag kan inte riktigt sätta fingret på det, men det är  4 veckan med huvudvärk nu. Jag antar att det kan vara det växlande vädret... och kanske en och annan skrikande 2 åring.

Måste sätta igång med städning och dylikt snart..

Puss

Kommentarer
Postat av: Lisen

Krya på dig tjejen!



och njut av det bara är en 2-åring och inte en 6-åring ;)

2009-08-27 @ 14:51:29
URL: http://flisenlisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback