Skolparken...


Hade som sagt var inte med mig kameran så fick  bli en bild på mor och fars trädgård istället.... men det får duga!

Var ute i skolparken
med Johan och barnen igår ( 10/8 ). Lekte med Leah och åkte bland annat kana.
Det ar så sjukt mysigt att hitta på någonting sådär alla i familjen.  Efter ett tag begav vi oss vidare till minigolfbanan på andra sidan stan och spelade en stund med Leah, vart dock tvugna att avbryta efter enbart 6 hål eftersom Haley höll på att smälta i hettan.

Tittade på en fågel som höll på att sätta i sig en ytterst liten gädda på vägen förbi ån och kunde inte låta bli att önska att jag hade haft med mig kameran som planerat. Blommorna och träden.... allt så fridfullt och underbart.

Ville väl bara dela med mig lite antar jag..

Puss

Kommentarer
Postat av: Becca

Va kul :)

2009-08-11 @ 08:57:28
URL: http://rebeccaerixon.blogg.se/
Postat av: BoNiiiTa ( Emilios mamma )

ja men då svarade du ju inte = D

2009-08-11 @ 09:28:06
URL: http://isabelhernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback