Spelandet fortsätter...



I natt hade Patrik och Johan ännu ett "lan" denna gång var det dock bara dessa två karlar som slösade sin tid på att spela..
Själv somnade jag på soffan efter att först ha kämpat i timmar med att få Leah att somna och tittat på när dessa "män" spelade lite. Tv:n hade inget av intresse att erbjuda och tillslut hoppade jag i säng.

Idag blir det till att träffa Johanna igen..
Och jag tror att Palle skulle komma tillbaka senare efter att han hjälpt Daniel och Sussi flytta tillbaka hit till enköping.
Det ska bli trevligt att ha dem tillbaka här i staden särskillt som de nu ska ha barn i september. Då har vi ju barn födda samma år, så möjligheterna för barnen att leka blir ju betydligt större.

Nej nu är det dags att fixa och dona igen....
Sköt om er nu.

puss

Kommentarer
Postat av: Lisen

Tycker du är stark som låter din karl "lana".. tänk dig huyr mycket bättre det är än att han är borta från hemmet och gör andra saker....



Ha det toppen och städa inte för mycket!!

KRAM

2009-08-05 @ 16:17:52
URL: http://flisenlisen.blogg.se/
Postat av: Sven

Kul med killar i vardagsrummet :P

2009-08-07 @ 09:41:54
URL: http://rebeccaerixon.blogg.se/
Postat av: Saga

Hahaha... ja och det verkar inte som om det blir en särskilt lång paus heller. Det ser ut som om det kanske kommer ännu ett i helgen :/

Men han gör så sällan ågot med killarna så jag kämnner lite att det är okej. ^^

2009-08-07 @ 10:01:12
URL: http://sagajmocklin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback