T. P

 VI åkte på Johans begäran  hem till mamma och pappa igår och spenderade sedan hela denna förmiddag med att vara ute i parken med Leah.
Johan hjälpte Pappa i tvättstugan som vanligt och Haley rullade roat runt på sin lilla filt på golvet.

Åkte hem och väntade i EVIGHETER på att Rebecca och Patrik skulle komma och hälsa på. Spelade lite TP och käkade nybakade brownies. Leah var trött som om hon inte sovit på veckor och skrek och bråkade lite. Somnade sedan snabbt när Johan som den riddare i blank rustning han ( tror sig vara ) är la henne för natten.

Nu sover barnen och gästerna har gett sig av hem till sitt... här sitter jag som vanligt och fördriver tiden med att uppdatera omvärlden gällande mitt otroligt spännande liv.

Jag läste som vanligt en av de bloggar jag besöker oftast och blev så sjukt besviken på denna ( numera "krönikör" tydligen ?) bloggare.. ja för först gången blev jag faktiskt riktigt arg på vad han hade mage att skriva. Okej om det bara hade varit på hans blogg.. men fasen i en verklig krönika?? Skärpning! Killar ska inte ge sig på ämnen de inte nu eller någonsin kommer kunna begripa!! Lämna ämnen som barnafödande åt proffsen, med andra ord oss tjejer som faktiskt klarar av det.
Strunt samma... när allr kommer om kring så antar jag att jag bara ville få fram att jag kanske inte bara var besviken utan till och med grovt förolämpad över att en sådan omogen kille får chansen att påverka andra. Och lägg då märke till att han inte har några egna barn!

Nu ska jag se till att leta upp någonting vettigt att spendera tiden med fram tills jag ska slänga mig i sängen och slummra för natten.

Puss

Kommentarer
Postat av: Svennis

Det var kul att träffas igen :D

2009-08-10 @ 08:07:50
URL: http://rebeccaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback