NooOoooOo

Jävla skit! Vi försov oss igen. Gick isäng i lagom tid igår och sov tills alldeles för sent idag.
Dagis fick vänta och jag fick skynda mig, för att inte tala om stackars Johan som fick slänga upp det nyklädda barnet på armen och springa iväg stressad som ett jagat djur.

Förväntar mig inget besök idag. Alla verkar vara sjuka... Vad fan är det som händer? Hur kan 90% av alla man känner bli sjuka samtidigt?! Vem förutom mina barn ska jag leka med då?

Känner själv det blev en tusans massa frågor och tänker därför bege mig in på ett annat ämne nu.
Min förbannade jävla katt driver hela familjen till vansinne med sina sinnessjuka strapatser. Hon är dessutom jävligt klumpig så hon river hela lägenheten i sinna ynkliga försök att fånga någonting. Hur jag än försöker försvara hennes beteende så är det näst intill omöjligt. Johan lyssnar inte på det örat och får Leah chansen så jagar hon den stackars råttan genom lägenhetens alla vrår. What to do?!

Fan vad jag skulle vilja ha ett berg av mackor framför mig, ett helt everset med ost och bröd.
Jag är så sjukt hungrig att jag allvarligt tror att jag kommer att kräkas om jag inte äter snart. Problemet är bara att då måste jag ställa mig och göra gröt eftersom det är det enda som finns i frukost väg i detta hushåll för tillfället.
Satan!

Puss puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback