drömde så underligt....





I natt vaknade jag av att jag drömde så underligt...

jag drömde att jag blev "rånad" och skjuten i magen! Det gjorde så förbannat jävla ont... när jag vaknade så hade jag ont som fan i magen och feber. VAFAN! Feber??! nu?? Ringde jobbet säkert 4-5 gånger men inget svar, så tillslut skickade jag ett meddelande till chefen och talade om att jag inte kunde komma idag.. problemet är att jag antagligen inte kan jobba imogon heller.. Febern har gett med sig en hel del men är fortfarande inte borta.

Dagen har gått åt till att frysa och ta det lugnt. Har varit så förbannat trött bara.
Jag vill tillbaka till "jobbet" nu...

Det som däremot ÄR bra är att det är snö ute! Kan inte låta bli att tycka att det är så sjukt mysigt med allt det vita som lyser upp lite i mörkret. Och att den täcker allt skit som finns där ute och får allt att bli vitt, ljust och skinande är helt klart ett stort plus!

Nej nu är det dags för mig att dra mig igen.. ska vara lite social här hemma och spendera lite tid någon annanstand än framför just den här datorn...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback