Fasen...



Vaccinerade hela familjen
i torsdags och den enda som blev dålig var JAG.
Visade sig att min kropp inte var så pigg på det där skitvaccinet så följande hände.
1. Jag däckade två timmar efter sprutan och sov i över 4 timmar. ( med några få korta vakna stundet )
2. Jag fick hög feber och en jävla huvudvärk.
3. Jag fick så kraftig frossa på natten att jag typ grät för att jag kände mig så kall ( har aldrig hänt mig förr )
4. "Området" där jag blev stucken svullnade och blev rött och skitvarmt.
5. Extrem klåda och eksem uppstod på vissa delar av kroppen.
6. Svullnaden och rodnaden vid sticket har växt och är större en en 5krona.

Igår var Leah iväg på dop och blev tydligen älskad av ALLA. Sånt är alltid roligt att höra!
Dom var 80 personer på dopet och en stor del ( majoriteten) var mina släktingar. Det var mammas kusin Erik som döpte sin lilla son Mattias. ( Matthias, Mathias, Mattias.. hur dom nu valt att stava det)
Jag önskar att jag hade varit där.

Nej nu ska jag ge mig på
att byta bajsblöja och mata barn.

puss

Kommentarer
Postat av: Lisen

Hej! vaccinerad mig också i torsdag och vart också lite sjuk, liknade som dig, fast det var ju bara sjuka i två dagar. tänkt dig svininfluensan som varar i flera veckor och man blir jätte dålig!!!



det är bra med biverkningar av vaccinet , visar att kroppen hade blivit sjuk av smittan och att du fått ett bättre immunförsvar nu. BRA!!!



hOPPASS DIN HELG VARIT TOPPEN I ÖVIGT, PUSS OCH KRAM FRÅN LISEN

2009-12-06 @ 20:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback