Fredagssällskap sökes...


Förra årets julgran ^^, Leah tyckte jätte mycket om att få sätta
i alla julgranskulorna.

På fredag ska Johan och Palle på konsert
och se In Flames, Dead By April och Kill switch enguage (därav inlägget med dead by april tidigare idag). Vilket betyder att det bara blir jag och barnen kvar här hemma hela kvällen, och det i sin tur betyder att när barnen sen somnat så är det bara stackars jag kvar. Så här kommer frågan... är det någon stackars sate där ute som är lika patetisk som jag och sitter utan planer en fredagskväll sådär? Och om detta är fallet.. är det någon som kan tänkas slå mig en signal och komma över?

Söker febrilt efter bra idéer till julklappar i år... Gud, vad ska man ge egentligen? Alla ni andra har säkert redan köpt era julklappar, slagit in dem och till och med hittat på sånna där satans rimm.
De är väl bara jag som sitter här i december och har absolut no clue at all.

Igår köppte vi hem våra första julblommor någonsin!
Förhoppningsvis ska vi lyckas hålla dem vid liv också. Det är ganska mysigt nu när det är (nästan) städat här hemma, julgardinerna är uppe sen nån vecka och lite julsaker är framplockade. Snart är det dags för gran och julgranspynt, lite mer pynt som min älskade mormor lovat komma hit med och lite juligare fikabröd.
Apropå det... just det där med fikabröd. Igår bakade vi pepparkaks elefanter, nallar och katter med barnen.
Det var jätte mysigt, även fast Leah stressade sig igenom bakandet pga överskotts energi och iver.

Den 12 Januari är det tillbaka till skolbänken som gäller. Då börjar jag min undersköterske utbildning. Yay!
Förhoppningsvis kommer allting gå bra och förhoppningsvis så kommer jag tycka att det är roligt och trivas.
Visserligen så känns det lite underligt att jag ska tillbaka till skola och utbildnig men samtidigt väldigt skönt.
Aja, vi får se vad som händer och fötter.

Puss

Kommentarer
Postat av: Becca

Va kul att du ska börja plugga igen :) tyvärr får jag ju besök på fredag.

2009-12-09 @ 20:26:49
URL: http://rebeccaerixon.blogg.se/
Postat av: Lisen

Vilken otur till 10000 att det var denna fredag, nästa fredag sitter jag ensam med barnen hela natten =(

2009-12-10 @ 08:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback