Hur får jag barnen att sova hela natten?



Barnen har kommit in i
någon period där de totalt vägrar sova mellan 2 och 4 på natten. Enligt dessa små damer är den tiden på dygnet inte alls mest lämpad för sömn utan för lek.
Själv känner jag mig inte riktigt benägen att hålla med dem och just nu är jag så trött att det känns som om ögonen ska trilla ut skalen på mig och hjärnan sluta fungera.

Jag hatar att starta dagen med en timmes barnprogram, Jävla "Händlige Manny" och hans jävla "upp och hoppa,följ med blablabla"...... what ever!

Igår öerraskade Haley Nova mig, jag känner mig så sjukt stolt över henne. Hon gå runt i vardagrsummet ( om än väldigt vingligt och väldigt sakta) med sin lilla läragåvagn. Hon börjar bli så stooooor! Min stora lilla tjej.

Nej nu är det hög tid att göra sig i ordning och sen masa sig ner till arbetsförmedlingen.
Hörs senare....

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback