Naglar och förkylning..



Satt mig ner igår kväll
och fixade naglarna ordentligt, tog kanske lite mer än en timme men fan vad jag är nöjd.
Det ser så fräsht ut eller vad man ska säga, händerna ser så välvårdade ut. Nu måste jag köpa mig en ny nagelfil eftersom den jag hade tagit så mycket stryk av allt filande i dagarna.

Jag är helt galet förkyld
igen och känner mig faktiskt lite irriterad på att jag envisias med att dra på mig var enda jävla förkylning som snurrar runt på dagis. Så täpt i näsan att det inte gåt att andas genom den, men jag har åtminstånde sluppit rinsnuva också.

Igår tog vi upp gåstolen
ur källaren, trodde den var hos mamma och pappa men det visade sig att Johan stuvat ner den i källaren iställgår . Haley är jätte söt där hon sitter i sin "nya" gula gåstol med möjlighet att orsaka oljud hela dagarna i ända. Hon och Leah busar hela tiden och spelar musik som små galningar.

Kommer tillbaka om
ett tag, eller senare i kväll...

puss

Kommentarer
Postat av: erica

vart riktigt fina :D du är duktig du :) Puss

2009-12-01 @ 10:36:11
URL: http://ericayesim.blogg.se/
Postat av: Lisen

Snyggt! Bra jobbat! Riktigt snyggt!



KRAM

2009-12-01 @ 19:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback