Rädda datorn!?!



Johan håller på och
räddar min dator, ser till så att den funkar igen och formaterar om skiten.
Visserligen kommer datorn packas ner ganska ofa... för inte fan vill jag ha datorn stående på vardagsrumsbordet hela livet. Ska den stå där så kommer det ju bara se jävligt stökigt ut hela tiden. Sladdar som går över hela rummet och en fet jävla skärm mitt i.

Barnen sover middag
och jag håller på med maten, har lovat Johan att han ska få löksås till köttbullarna. Blää! fy fan för löksås! Men men vad gör man inte för dem man älskar?!?

Allvarligt talat nu, anledningen till att omformateringen blir av idag är att vi ska se om det går att instalera någon skit på den. Malin vill att vi ska börja lira lite med henne igen. Så vi får väl se hur det går och vad som händer.

Nu måste jag rusa ut i köket igen och börja med den där förbannade såsen.. Hahahahah!

Puss


Kommentarer
Postat av: Erica

hej gumms,

åkte till daniels föräldrar igår och kom hem jätte sent,såg att du hade ringt men vågade inte ringa upp ifall om ni sov..

puss puss

2009-12-02 @ 17:01:48
URL: http://ericayesim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback