Snart är det jul =)

Nu är det bara en natt kvar till julafton... Julgranen är klädd och klar och står så fint i vardagsrummet coh lyserupp ett hörn. Barnen är uppspelta och redo för Julfirande med mormor och morfar i morgon och här sitter jag ätligen igen och tar mig lite tid att skriva en rad till alla er fina där ute för att önska en god jul.  Ja snart är det dags att ta sig ut i köket för att grilljera julskingan på 3 kilo (som jag inte ens äter!) för att göra familjen glad och nöjd i juletider.. Kvällen kommer bestå av fortsatt slit och slavande med julklappar, nattningsvägrande barn och allmänt julstök.
Ur högtalarna strömmar just nu en av julens absoluta klassiker nämligen denna...



Låten finns visserligen i otaliga versioner och det är miljoners miljarder människor som gjort covers på denna låt men jag kan inte låta bli att tycka att den är sååå bra...

Om det är någon som har förslag på jullåtar att lyssna på ikväll i min ensamhet med julstök och klapp inslagning så får ni gärna lämna en kommentar!

Nej nu ska jag återgå till att dona och fixa här hemma!
GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR FOLKES!


PUSS

Kommentarer
Postat av: Svennis

God jul :)

2009-12-23 @ 23:21:41
URL: http://rebeccaerixon.blogg.se/
Postat av: Malin

Kan inte hitta den där jäklarns sången i din blogg, har letat som en tok men hittar bara en trailer på filmen :P

2010-01-02 @ 18:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback