Forftarande ingen sömn....

God morgon.
Eller för min del trött morgon, utmattande morgon eller rent av fördjävliga morgon.
Ingen ordentlig sömn i natt heller. sov kanske två tre timmar sammanlagt igen och nu har jag varit uppe med Leah sen klockan kvart i 7. Barnprogram på tv och en supertrött mamma är tydligen inte vad Leah förväntar sig av denna lördagsmorgon. Jag är så trött att jag hela tiden ligger mellan skratt och gråt. Hälften av tiden vill jag bara gråta, den andra hälften av tiden vill jag skratta eftersom det är tragiskt att man faktiskt kan vara såhär trött.
Johan sover i godan ro som varje annan mrgon och kommer väl inte kliva upp på mången timme skulle jag chansa på.

Idag ska jag se till att få tag i en tvätt tid så att vi blir av med lite tvätt innan bebisen kommer.
Sovrummet behöver städas ordentligt, men resten av lägenheten är ganska fin nu. Johan var duktig och städade upp en del igår. Så nu är det bara toaletten, sovrummet och all tvätt kvar sen är det tipp topp här hemma.

Igår var Göran och Palle här oh drack kaffe.
Det var trevligt med lite besök och alla blev på lite bättre humör av att sitta och prata. Leah är helt överförtjust i Göran och tycker att han är extremt rolig att dra runt och visa sina leksaker för. Palle är dock inte lika intressant :P
Prinsessan var jätte duktig igår. Hon åt jätte bra ( iaf på kvällen) och la sig i sin säng och somnade på några minuter. Inget gnäll och ingenting redan klockan 19.  Idag blir det till att hon får det där badet som hon skulle ha tagit igår. Viktigt viktigt! =)
Bad och mys. Kanske kan vi till och med gå ut på gården utanför tillsammans och leka lite. Igår var hon ju ute och promenerade med pappa ( johan).

jaja. skriver en rad när tiden tillåter.
Kramar Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback