Halsbränna.

Jag blir GALEN!!!
jag blir inte av med den här förbannade halsbrännan. Den ensvisas med att hänga kvar hur mycket jag än försöker göra mig av med den. Tabletter mot halsbränna, Samarin, vatten, kakor med bikarbonat i.... Ingenting hjälper!
jag kan inte sova och blir slutkörd. På dagarna vill jag bara skrika av frustration..... vad fan ska man göra för att bli av med skiten?? En dag till och jag kommer go crazy!!!!!!!
Efter ett tag blir man ju illamående...vilket jag visserligen blir av tabletterna också. Men vafan, något måste ju hjälpa.

Idag var det upp och hoppa klockan 7, för då var Leah klarvaken. Så nu har vi ätit frukost ( eller ja hon har), bytt blöja, snytit oss och lekt lite.
Men nu behöver mamma en paus där hon tar dte lugnt ett tag och listar ut vad hon ska göra för att bli av med halsbrännan.
Idag ska vi städa klart Leahs rum så att det kan bli iordningfixat där nån gång.
Men efter Leahs vilda lekar så måste vi nog städa upp lite i resten av lägenheten också. Busunge!
Snart är det nog dags att byta blöja igen... för nu luktar det inte mumma här :P det kan ju vara riktigt illaluktande fisar hon springer runt och släpper också..... Haha!
Önske tänkande från min sida. Igår var det föräldramöte på dagis, och eftersom jag inte kunde gå så var det johan som fick göra det. Vi fick information om hur året är upplagt och ett sånghäfte med sångerna dom sjunger på dagis... På tisdag ska det köpas fotto =) Dom tog nämligen "klassfoto" igår på dagis och johan sa att det var en jätte söt blid på klassen. Det är sånt  som blir roligt att ha även när man blir äldre.. ja inte jag utan Leah då.

Idag har jag och Johan varit tillsammans i tre år.
Tre år.... det känns som längre, men samtidigt så är det svårt att tro att vi står här idag.. tre år och nästan två barn senare.
Vi får hoppas på att det blir en bra dag idag och att vi kan komma iordning under dagen så att vi kan mysa lite ikväll.

hör av mig senare för att informera om hur dagen blev.... ( om jag orkar)
Kramar Saga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback