Ingen större mängd sömn =(


Jag vet inte hur länge till jag orkar gå och må så här.
Kan inte sova pga foglossningen, alla kissningar och nu kallsvettningar och totalt illamående.
Jag är trött så det känns in i märgen och vardagen börjar kännas mer och mer grå. Skönt att jag har en så underbar dotter som lyser upp tillvaron med sitt Leende.
snart är det dags att slänga upp johan så han kan kila iväg med bustrollet til dagis, så hon får träffa sina små vänner och busa hela dagen.

Pannkakor är en superhitt hos Leah och hon kan äta lika tills det inte får pöats mer i magen och börjar välla ut genom öronen. Två hela pannkakor. Det är ju ungefär vad jag orkar pilla i mig.
Haha... nej nu får det vara bra med skrivandet för tillfället.

Kramar Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback