Måndagskvällen.

Nu har hela dagen gått och kroppen känns som om den ska gå i tusen bitar efter allt.
Sitta i telefonen med viktiga människor som kan göra skillnad i ens liv, städa lite, leka med barn tills man nästan faller ihop och laga mat..... äta och städa lite till. Min kropp kommer inte klara så mycket mer av det här.
Men nu är det kväll och snart dags att lägga Leah för natten, hon ska bara få bada lite med johan först.. Hur ska man kunna säga nej när hon tittar på en med sina underbara blåa ögon och försiktigt frågar  "Leah baba?? Baba pappa??"
Klart att undret måste få bada lite =)
Och nog behövdes det dessutom. När Kakan sover sen så blir det till att tända ljus och bara sitta i soffan tillsammans och vila efter en tuff dag... Jag är så trött att jag skulle kunna somna här och nu, ,men det är nog bättre om jag låter bli det.
Badandet börjar gå mot sitt slut och det börjar bli dags för mamma att komma och hämta upp Leah ur badkaret snart.
Men först ska jag ta och fixa en sak.

skriver kanske senare ... om jag inte somnat sött i ett försök att lägga bustrollet.

Kramar Saga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback