På bättringsvägen.

Tack och lov!
Slutade kräkas igår vid 17.48... fick sova nästan hela natten och nu känner jag mig piggare och mycket mindre illamående.
Två och ett halvt dygn utan mat kan inte vara nyttigt.
Idag ska jag försöka äta någonting. ingenting stort men någonting i alla fall.
Leah var hemma hos mamma och pappa igår, en stund hos min mormor och morfar och såtillbaka till mina föräldrar.
Det var både skönt och lite jobbigt att inte ha henne här.
Skönt för att man inte orkat ta hand om henne så mycket mellan alla kräkningar men jobbigt eftersom man känner sig som en usel mamma som inte kan ta hand om sitt eget barn.
Men Idag kommer hon hem, och idag mår jag bättre. Så förhoppningsvis så kommer det här bli en betydligt bättre dag än igår och i fredags.
Jag saknar hennes busande och hennes underbara bubblande skratt. Det kommer bli som ljuv musik att höra =)
Idag ska Johan hjälpa grannen sätta upp en dimmer i deras vardagsrum. Sen ska han vara duktig och städa ( hoppas vi).
Det kan behövas efter två dygn med att vara sjuk och stöka ner utan att städa efter sig!

Jag ÄLSKAR min famlij =)

Skriver kanske senare om lusten och orken faller på!
Kramar Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback