Så frustrerande...

IGEN!!!!!
Nästan ingen sömn i natt igen. Ont i magen och illamående, halsbränna och ont i ryggen.
Varför kan det inte komma en morgon så jag sätter mig här och skrover någonting com är roligt att läsa?
I morse var det upp klockan halv sju eftersom Leah var klarvaken och absolut ville kliva upp och ta frukost.
Med så mycket tid innan hon skulle iväg till dagis så var det bara till att leka och busa en liten stund. Hoppa runt till musiken på tv och hämta leksaker som jag kommer få plocka bort från golvet nu när hon inte är hemma längre.
Johan har så sjukt svårt att kliva upp på morgonen. Man kan be honom snällt säkert 100 gånger och ingenting händer. tillslut tar tålamodet slut och man blir arg. Man ber och tjatar tills man nästan känner sig lite galen.
Idag var det extra svårt att få upp honom och Leah blir nog sen till dagis.
Skulle jag kunna så skulle jag låta johan sova ut på morgonen och gå själv. Jag känner mig ändå instängd och deprimerad i lägenheten. Men det är svårt att göra det eftersom jag inte kan gå längre sträckor. Om han somnade tidigare på kvällen istället för klockan 2-3 på natten så skulle han nog ha lättare att stiga upp.. Eller om han började kliva upp tidigare så skulle han komma isäng tidigare och det skulle bli mycket lättare att komma igång på morgonen.

Idag ska jag träffa Becca.... och samtidigt har jag 100 saker till jag skulle behöva göra.
Ska ringa pappa sen och se om han kanske kan köra mig till försäkringskassan så att jag kan lämna in lite papper och se till så att Johan får ut pengar eftersom jag är sjukskriven.

Igår kom lilla Odin kristoffer ( eller hur han nu kommer stava).
Jag vet absolut ingenting om hur det gick eller hur mycket han väger, hur lång han är eller om han är blond eller mörk.
Men jag väntar spännnt på att någon ska ringa och informera mig. Det jag vet är att det gick ganska fort.. eller ja okej väldigt fort och att dom bara var på bb en kort stund.

Ha det gott!
Kramar Saga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback