Tisdag.

God morgon...
I helgen var vi hos mamma och pappa och hälsade på. Det var skönt att slippa ta hand om barn nästan själv. Man blev lite piggare.. känndes det som i alla fall. Johan hjälpte pappa renovera i tvättstugan och jag passade på att umgås lite med mamma.

Igår var jag till bmm och var på koll.
barnmorskan informerade mig om att jag har jätte dåligt järnvärde och att det nästan är ett under att jag orkar stå på benen och hålla mig vaken. Men nu är det ju inte så långt kvar så det är väl till att skaffa dom där järntabletterna och börja köpa hem mer blåbärssoppa, kött och brocoli.

Idag blir det inget dagis för Leahs del. Hon är jätte hes och har sovlit dåligt i natt. Igår kväll hade hon lite feber och så känner jag att det är lika bra att hon får vara hemma idag.

Nej nu är det slut på skrivandet för en stund för jag har en del att stå i.
Kramar Saga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback