Utkast: Jag vill ...

Jag vill bara försvinna...
Lägga mig till ro någonstans och bli bortglömd av världen.
Ligga där och slicka såren du envsas med att orsaka hela tiden, låta tiden gå och såren bli till ärr.
Jag behöver dig! Som jag är beroende av syre för att kunna leva är jag beroende av dig för att kunna finnas till.
Tårar rinner ner för mina kinder och jag är nästan glad att du inte kan se dem.
Jag känner mig svag och utmattad, tömd på all glädje. Hjärtat brister i tusen bitar och jag orkar inte ens bry mig och att försöka samla ihop dem längre. Jag vill bara bort.. bort en stund för att läka.
Läka så att jag kan orka vidare i det här igen.. läka så att jag orkar fortsätta älska dig trots att du krossar mitt hjärta varje gång du ser sådär på mig....
För jag ser vad du tänker....


// Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback