Bada!!


Johanna och Leah.


Igår var vi hemma hos Johannas mamma och pappa med barnen. Leah tyckte att hundarna var lite läskiga men det gick ju att lösa på annat sätt. Badade tillsammans med Leah i deras pool och jag lovar... det var andra gången på säkert tre ÅR jag badade. Och guuuuud vad det var sönt. Hade nästan glömt hur jävla skönt det faktiskt är att bada. Måste se till så att det blir av några gånger till innan sommaren är slut.
Vi pratade om allt mellan himmel och jord även denna gång. Lekte med barnen ocg svaklade oss i poolens vatten. På kvällen käkade vi middag tillsammans och passade på att lära känna Andereas ( johannas kille ) lite bättre.
Killarna verkade komma bra överens och kvällen flöt på i maklig takt.

I eftermiddag blir det till att åka ut till mamma och pappa för att träffa Pappas kusiner som stannar förbi tills i morgon innan dom beger sig hemmåt igen efter 11 dagars semester i något varmt trevligt ( som jag vet men inte kommer ihåg vilket det var ). Det ska bli sjukt trevligt att träffa dem igen efter så länge. Jag menar det är ju fan flera år sen jag såg dem  sist.

Nu är det dags för mig att byta blöja på barnen och sen blir det städning på hög nivå här i vårat lilla hushåll.

Ikväll blir det långpromenad igen och vad morgondagen kan tänkas ha att erbjuda det har jag inte den blekaste aning om. I alla fall... Ha det fint nu.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback