=/



Idag var sista dagen då min pappas kusiner var här i Sverige. Det var sjukt roligt att träffa dem igen, och jävliiiigt tråkigt att se dem åker hem redan. Spenderande stora delar av dagen med att städa här hemma så att Ona som är kattalergiker skulle kunna komma hit. Och nu när dom åkt hem till mamma och pappa för att sova lite innan dom åker hem till Finland så känner jag ett litet sting av saknad i bröstet. Inte nog med det så saknar jag Finlad mer än någonsin.

Eftersom Jukka, Jaana, Janne, Anu och Ona har varit här ett par dagar så har promenerandet fått ligga på is lite.
Men jag hoppas på att Johanna ska ha tid i morgon igen i alla fall. Har jag påbörjat det här så måste jag ju upprätthålla det också. Jag kan ju inte bara ge upp... eller? Nej fan jag har lite mer sisu än så!

Barnen ligger och sussar och Johan tittar på tv, själv har jag som vanligt trillat ner här framför datorn för att skriva ett par rader här på bloggen. Egentligen kan jag väl inte påstå att jag har så mycket att skriva men det är skönt att ta ett par minuter ledigt från barnen. "Free time" så att säga.. Slippa tänka så mycket och bara låta text flöda ur fingrarna och ut på skärmen.

Det är nu dags att logga ut från dator och istället spendera lite tid med min så kallade sambo som så duktigt offrat nästan hela sin dag på att städa. Tack Johan!

Puss Puss....

Kommentarer
Postat av: Lisen

Mysigt!!!

2009-07-25 @ 21:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback