färdigt =)

Då var det färdigt i Barnens rum. Allt utom en madrass till sängen.
Tack gode gud att Palle kom och hjälpte till att bära soffan och sängen.. annars hade det aldrig blivit av.
Soffan passade bra in i rummet och sängen blir nog bra den med när den har madrass och allt är 100% klart där inne.
Det har tagit lång tid men nu är det äntligen gjort i alla fall, även om rummet nu svämmar över av leksaker och annat så känns allting okej.

Johan står och diskar och snart ska jag dra igång med en sen middag tror jag. Om inte johan får bestämma.... för då blir det mackor och mjölk istället. Klockan är visserligen ganska mycket, så kanske slutar det som Johan vill.

Vill passa på att gratta Rebecca och Patrik till sin nya lägenhet.

Imorgon blir det till att städa upp här hemma igen efter allt slit som dagen bjudit på. Plocka fram, ta undan, ställa på plats och slutligen städa av.. Lägenheten är idag inte alls lika fin och städad som den borde vara efter två dagars intensivt städande... Allt runtfluttande av möbler och saker har efterlämnat en salig röra att röja upp imorgon igen. För att inte tala om barnens ( Leahs ) lekande med alla saker.... som hon sedan slänger på golvet eller lämnar efter sig på enligt henne passande plats.

Nej nu måste jag anu en gång dra mig vidare till att sysselsätta mig med annat...
sköt om er nu.. puss puss.

Kommentarer
Postat av: Svennis

Tack tack :D

2009-07-15 @ 21:38:14
URL: http://rebeccaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback