Ut till mamma...

Ska snart ringa mamma och se om hon kanske kan hämta mig och Haley ( ev. Johan)... Tänkte åka ut dit och hjälpa henne lite med trädgården så att den är fin när pappa kommer hem sen. Får se om Malin dyker upp idag eller inte. Planen är ju att hon ska komma och hälsa på. Värmen håller i sig och det känns som om jag ska få slag och rulla över. Jag kommer ju smälta bort ute i mammas trädgård, att renas upp vid dammen är hårt jobb. Det positiva är ju att man bränner kalorier i alla fall...Om jag inte gissar helt fel så har jag en känsla av att jag kommer vara helt slut ikväll.
Jag vet inte... av någon anledning så känns det som om jag blir mer och mer sugen på att bada och sola... känns som om jag går sönder innuti när jag tänker på att det är nästan omöjligt att få till utan att det kommer göra ont i själen.. aja....

Nej det här duger inte... Nu får jag se till att få arslet ur vagnen och få någonting gjort. Fixa frukost, slänga mig i duschen och sen få saker och ting gjorda!

skriver senare igen vänner...
Puss puss..

Kommentarer
Postat av: Lisen

HGej tjejen!! Saknat mig!!??? Jag saknar dig i allfall.. försökte ringa dig . Nu är jag tillbaks i bloggvärlden.. KRAM / Lisen

2009-07-02 @ 20:45:08
URL: http://flisenlisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback