Vad har dagen att erbjuda?


(Bilden är tagen på djurö och inte här hemma)


Idag får vi se vad dagen har att erbjuda annat än städning. Vädret ser ut att kunna bli antingen jätte regningt eller jätte soligt, för just nu ligger det liksom mitt emellan de båda kan man säga.
Set blåser lite och jag personligen tror att det kommer bli en liten skur regn senare i eftermiddag eller kväll... fast just nu verkar det spricka upp till sol.

Leah verkar glad och nöjd med sakera i sitt rum och pratar redan om att få sova middag i sin nya säng, synd bara att vi saknar madrass dit. Men det blir det förhoppningsvis ändring på i nästa vecka.

Johan håller på och klär på sig och gör sig i ordning för att åka hem till mamma och pappa idag igen för att hjälpa pappa sätta kakel i tvättstugan idag. Han är ofta där och hjälper till nu för tiden. Och ärligt talat så tror jag att det kan vara bra för jhonom att få komma iväg ur "huset" ibland.. Och så får jag lite tid utan honom... så man hinner sakna varandra lite.

Tänkte jag skulle ha dragit igång med att gymma igen men när jag kom till gymmet i veckan så blev jag straxt varse att det var stängt... tills i augusti!!!  "Neeeeeeej" tänkte jag och blev irriterad. Men vad hjälper det att bli irriterad på att dom håller på att renovera fanskapet? Inte ett dugg. Jaja, får väl gå så länge..

Nu är det snart dags att sätta fart med den där städningen jag har pratat om nu igen...

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback