Visit på en renoveringsplats?

Sitter här nu igen, framför denna förbaskade dator och låter texten trilla ner här på denna sida.
Alla är uppe för en gångs skull och även om dagen har varit igång länge så är vi det inte ( vakna men inte igång ). Vi är fortfarande inte påklädda, har fortfarande inte tagit oss tid att göra oss i ordning och heller inte ätit frukost. Barnen har ätit men inte vi.
Det finns många möjligheter till äventyr idag  som alla andra dagar. Vad det blir är ett mysterium än så länge.

Funderar på om jag ska göra Rebecca och Partik till viljes och packa ner barnen i vagnen och ta Johan i örat och släpa med hela familjen till deras nya lägenhet för att ta oss en titt på hur den kan tänkas se ut.
Ska dock kanske hoppa över den där delen med att ta Johan i örat och istället fråga honom om han känner sig sugen på en liten tur.

För övrigt
så blir det nog bara att städa undan lite, leka med barnen och kanske se den där filmen jag lånade av mamma för sisådär två veckor sen. Men som framgått i texten ovan så har jag egentligen ingen briljant plan för dagen. Vilket jag förvisso aldrig har...  Kommer jag på någonting genialt att göra meddelar jag detta i ett nytt inlägg om en stund. Gör jag det inte så vet alla att det inte blev någon briljant idé och att det antagligen fick bli något av ovanstående i alla fall.
Skriver kanske en rad ikväll.. det vill säga om jag kommer fram till något att skriva..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback