15 saker som gör mig lycklig!

Här kommer ett må-bra tips från en väldigt nära och kär vän till mig som jag tänkte att jag skulle lägga upp här så att alla kan ta del av det och göra likadant!!

15 saker som gör mig lycklig!  ( utan någon inbördes ordning, fast barnen kommer alltid ligga överst)


* Mina underbara älskade barn.

* Skrattet från busande trollungar.

* Musiken.. ( har varit "musiker" nästan hela mitt liv och jag älskar det )

* Johan!!! ( Jag älskar Johan!! )

* Skrivandet. ( Dikter, texter, musik och noveller... brinner för skrivandet)

* Att måla... ( saknar mitt stafli )

* Vänner, mina underbara vänner.

*  En liten varm kropp nära min egen och doften av bebis. ( Kommer sakna det när den tiden är över sen)

* Att få älskas vilkorsköst och älska tillbaka.

* Att sitta och titta ut över havet i solnedgången.

* Sovmornar. ( tänk vad skönt det är att få  sova länge och sedan få ligga och dra sig)

* Att få sitta ihopkurad framför en brasa med en riktigt bra bok och ett glas vin.

* Att känna mig uppskattad.

* Vackra ting. ( De finns i alla de former )

* Picknick eller kojbygge med barnen. ( hahaha tror nästan att jag tycker det är roligare än vad dom gör )


Ska från och med idag skriva iaf en sak i varje inlägg som gör mig lycklig!
Kramar Saga!


Kommentarer
Postat av: Lisen

Vilken fin lista! Ska insperation från vissa punkter. Kram/Måsbajset

2009-06-03 @ 21:51:08
URL: http://flisenlisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback