bröd

Idag var jag över till Jenni och lånade hennes "bakmaskin" för att baka lite bröd. Vi har nämligen inget hemma.
Slutade med att vi bakade brödet där och under jäsningsprosessen så passade vi på att se den senaste fast and furius filmen. Den var superbra och nu blir det till att se den med Johan sen.. inte idag men snart någon gång.
Jag har verkligen inte mycket att skriva idag. Har så ont i huvudet efter dagens otäckheter (orkar inte ta dem nu) så det får bli lite kort bara.

Imorgon blir det till att Baka något med den sista jästen innan den blir dålig. vet bara inte riktigt vad ännu..
Och i morgon är det äntligen dagis igen..och det ska bli skönt att få mer tid till att fixa här hemma.

Vill kolla på greys avsnittet jag missade förra veckan men johan har den andra datorn.. den med högtalare.
Jäklarns också.

Nej nu blir det till att göra sig en macka och sen slänga sig i soffan och se på lite tv eller film.... ligger och slötittar på shrek just nu i bakgrunden samtidigt som jag ligger här och skriver ett par rader i bloggen.
Var bara tvungen att surfa in och kolla allas bloggar.

nej nu ska jag kila ett tag.. kommer kanske tillbaka senare.
Kramar Saga!

Kommentarer
Postat av: Lisen

BakmaskiN! Nämen Saga, nu vet jag inte vad ja ska tro ??? ;)

2009-06-02 @ 21:45:08
URL: http://flisenlisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback