Dåligt av mig.

Jag ringde och sköt upp intervjun jag skulle på idag tills på torsdag istället. Torsdag klockan 09.00.... Jag vill INTE!
Jag vill ju egentligen inte ens ha jobbet. aja.... Hoppas på att dom andra nissarna ska ringa upp johan nu i dagarna så att han kanske kan få byta jobb snart. Känns som om det borde komma en vändning ungefär nu.

Idag är Leah hemma... efter att jag klivit upp i ottan för att ringa och skjuta upp intervjun så sa johan att han skulle gå med Leah till dagis. Synd att han somnade om och att ingen av oss vaknade förens alldeles för sent.
Så inget dagis idag, bara vara hemma och leka med mamma och pappa istället. Får bli imorgon istället..

Tänkte på en grej..  Varför envisas vi med att göra saker som inte alls är sådär jätte inteligenta? Inte bara jag, utan alla människor? Varför gör vi saker vi inte alls tänkt att vi ska göra för att slippa undan någonting som vi ändå kommer åka på senare?! Man framstår ju som värsta idioten.

Nej nu får det vara bra för stunden... ska snart dra igång med städning och innan det en träningsomgång kanske?

Ha det så fint tills vi möts här igen.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback