Gör så ont i hjärtat!

Det gör så sjukt ont i hjärtat när jag tänker på alla barn som lider!
Tänk om det var dina barn?! Vad skulle du göra då? Hur skulledu om det var du som svikit dem kunna se dem i ögonen igen? Tänk på alla barn som har det svårt.. inte långt borta utan här i sverige.. mitt ibland oss finns det barn som ingen ser eller hör!

 Jag lovar att jag ska göra mitt bästa för att se mina barn och seras behov, jag lovar att jag ska ge mina barn all kärlek som mitt hjärta rymmer och mer därtill. Jag lovar att jag ska göra allt för att ge mina barn en trygg uppväxt!!

 Jag ville bara göra alla uppmärksamma på att det finns ett barn i din närhet som lider!
Det finns ett barn i din närhet som har en mamma och är alkoholist,  ett barn som har en pappa som slår det. Det finns ett barn i din närhet som ser sin mamma bli slagen varje kväll av sin nya polkvän. Ett barn som har en mamma som är narkoman. Det finns ett barn just där du bor som är mobbad och ensam. Det finns många barn som behöver dig!

Tänk på dessa barn och förstå hur bra du som aldrig gått igenom det har det!
puss

Kommentarer
Postat av: Lisen

Det finns här ibland oss! Det gör så ont. Tanken slår än varje kväll.. hoppas folk ser oh gör det bästa!!



Du kommer bli en bästa mamma!

2009-06-07 @ 22:20:54
URL: http://flisenlisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback