Kvällning...

Då var kvällen här igen.. och nästan slut med för den delen. Låg i sängen och tittade på Tal till nationen på 5an nyss och kom fram till att Magnus inte är så exeptionellt rolig.  Visst ligger man där och småler lite åt det han säger och jag kan komma på mig själv med att tycka att vissa av sakerna han säger är så uppenbara. Så självklara och logiska. Ingenting jätte roligt, utan bara lite små komiskt sånt som får en att dra på smilbanden liksom. Aja strunt i det nu...

Satt och sökte på nätet efter vad som krävs för att staten ska gå in och betala och kan meddela att jag uppfyller många av punkterna dom har... Kravet är att du ska uppfylla visst många och det gör jag... 
Ska fortsätta se mig om efter lösningar och hjälp. Har bestämt mig för att jag fanimig ska få min vilja igenom och så är det bara.  Allting känns en aning ljusare nu efter tårkavalkaden i förmiddags, och jag måste erkänna att det var på tiden att ta tag i saker och ting.. har liksom skjutit det framför mig så länge nu. 

Aja när allt är klart så kommer jag berätta vad det egentligen handlar om.
För jag tycker att det är inget ja inte kan stå för och inget jag inte borde kunna stå för sen.

Johan sitter där på andra sidan rummet, och jag känner mig så lycklig när jag ser honom... så lycklig att jag har honom.
Hur kunde jag ha sån sjuk tur att jag träffade honom?!
Jag har aldrig kämmpat så för att få en kille förut.... jag har faktiskt aldrig kämmpat för att få en kille över huvud taget innan  jag träffade honom... Jag har aldrig blivit dumpad!
Men nu glider vi ifrån ämnet...  I alla fall. Utan Johan skulle jag vara vilsen. Han är min hamn i stormen och jag vet att jag kan lita på att han finns här för mig genom det mesta. Och jag hoppas att han vet att jag finns där för honom.

Imorgon är det arbetsintervju som gäller och jag hoppas att det går.. håll i er nu, DÅLIGT!
Jag vill inte alls ha jobbet men sökte det då jag inte hittade annat att söka just den dagen... Fasen så dumt, för se.. dom ringde och var jätte intresserade och ville att jag skulle komma på intervju och grejjer för att få en bättre inblick i vad det skulle vara jag skulle göra om jag började där.. Urk!
Faktum är att det till och med kan bli lite problematik med hela grejen... Jag kan   nämligen för allt i världen inte komma ihåg vilken tid det var. *piiiinsamt*
Nej nu får jag ju nästan skämmas lite för min otroligt dåliga kolla på den saken.

nej nu ska jag surfa in på min favoritblogg och se vad den har att erbjuda =)

Jätte kramar Saga.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback