Mår inte alls bra...

Jag vet inte varför men plötsligt slog det till... har så ont i magen och mår så illa nu ikväll att det inte ens är roligt.
Magen känns som en knut och kännslan av att vilja kräkas hela tiden får mig lite ur balans. gåshuden sprider sig sakta över kroppen och jag börjar faktiskt tycka att det är riktigt kallt. Huvudet känns som en övermogen tomat på bristningsgränsen och jag vill bara gå och lägga mig i sängen och krama på mina barn... men det går inte. Varje gång jag ska lägga mig får jag superknip och illamåendet sköljer över mig.
Jag fryser och är trött. Hoppas inte att jag håller på att bli sjuk! Jag vill ju åka till stavsnäs/djurö över midsommar... Men vi får väl se hur det blir med den saken. pengarna kommer ju in sent och så kommer det vara knökfullt på tåg och bussar ut dit. Och blir jag dessutom sjuk så är det ju kört! Fan ta att känna sig dålig.

Barnen har varit supergulliga som vanligt. I morse kröp Leah upp brevid mig och Haley Nova och sa "myysha Haley, Mysha Haley" var på hon la sig brevid sin lillasyster och kramade henne försiktigt, tittade på henne,  pussade henne mjukt på huvudet och började stråla av glädje när Haley svarade med världens största varmste Leénde. Där satt jag och fick njuta av synen av mina underbara mysande barn. Lyssnade på deras härliga skratt och bli pussad av min äldsta dotter. Busade lite med dem innan jag satt igång med frukosten och innan jag tog mig en snabb dusch.
Leah sov middag väldigt länge idag och nu i efterhand så kan jag väl tycka att det inte var så jätte smart att låta henne göra det eftersom hon nu inte vill lägga sig för natten.
Haley Nova är en riktig tummtjej. Jag börjar misstänka att jag kankse inte kan vinna den här kampen. Kanske så blir det tumme och inte napp den här gången. Jag vill ju egentligen att hon ska ta bara nappen och inte suga å tummen eftersom det är lättare att ge nappen till kattungarna på skansen eller till tomten eller något liknande än tummen. Det är ju skonsammare mot tänderna bla. Men hur många gånger jag än sätter in den där nappen i munnen på henne så spottar eller sliter hon ut den. In far tummen och så får jag börja om igen. Tar hon inte ur nappen så får den åtminstone dela mennen med den där lilla tummen.

Har suttit och längtat ut till Stavsnäs och Malin och Isabelle hela dagen.  Var så länge sen man träffades.... ( ja jag är medveten om att jag tjatar om det ofta) Önskar ibland att vi hade tagit den där lägenheten i stavsnäs. Så att vi kunde ha träffats oftare och så att barnen hade fått växa upp tillsammans. Hade varit så sjukt mysigt att se dem växa upp tillsmmans. Men samtidigt så vill jag bo kvar här i lilla Enköping nära mamma och pappa.

Ska spendera litet tid med Haley Nova innan hon somnar om igen.
Passar på att surfa in på lite bloggar innan jag beger mig från datorn och in i sovrummet.
Puss

Kommentarer
Postat av: Lisen

Krya på dig! Hörs imorgon



Kram Lisen

2009-06-16 @ 00:04:28
URL: http://flisenlisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback