Nationaldagen!

Idag är det sveriges nationaldag. Inte mycket till firande i år skulle jag gissa på, som alla andra år med andra ord. Vi har tvättid mellan 12 och 20 idag och ojj vad mycket tvätt vi har. Tur att jag har en så stark karl som kan hjälpa mig med att bära osv. Skulle aldrig klara en av våra galna tvättdagar utan Johan. Ska försöka hinna baka lite mitt i allt kaos och sen när tvätten är klar så ska jag se till att få iordning barnens run, det får fortsätta vara barnrum ett tag till. Men när båda barnen är stora nog att bo där inne så blir det byte av sovrum. Idag fortsätter städandet eftersom vi inte han klart igår.
Vi åkte ju på Fiddes studentfirande istället. Han var AAAAAS kalas när han kom hem för att träffa släkt och vänner.
Johan sa att det var den roligaste paketutedling han någonsin sett och skrattade lite åt hur full Fredrik var.
Vi kom hem vid halv 9 tiden på kvällen och försökte omeledbart att lägga barnen... vilket Leah inte alls var med på.
Satt mitt i en konversation med Lisen när jag tillslut tyckte så synd om Johan som kämpade och kämpade med att få henne att somna att jag erbjöd mig att ta över. Johan fixade kvällsmat till alla och Leah var glad men trött. Gick och la mig i sovrummet med Leah och vipps så sov hon... synd bara att det gjorde jag också. Förlåt Lisen och ni som satt mitt i ett samtal med mig igår när jag bara försvann.

Nej mer skrivande senare kanske??
Nu ska jag sätta lite fart med att sortera upp allt som ska tvättas.. och det kan ta sin lilla tide det.
Kramar Saga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback