Now im back!

Förlåt avsaknaden av inlägg.
har varit hon min mamma och pappa i ett par dagar nu, Johan hjälpte dem med ett el-jobb som tog lite tid och eftersom jag ogillar att sova ensam och barnen ändå tycker att det är roligt att få vara hemma hos mormor och morfar och busa.
Även om det har varit trevligt att vara och hälsa på hos mami och papi i lilla grillby så är det skönt att vara hemma igen.
Kommer nog sova bättre när jag får sova i min egen säng. Lägenheten var faktiskt relativt städad när vi kom hem och jag måste säga att det var ganska bra jobbat av Johan som varit hem i dagarna och matat katten och städat lite medans pappa var i skolan. Ska snart sätta ig¨ng och googla stipendier så att jag också kan få börja plugga igen.

Nej nu längtar jag verkligen tills jag får träffa Malin och Bellabus igen. Skulle vara så sjukt roligt att få träffas och se barnen leka tillsammans. Sitta i solen och prata om allt och inget och kanske ( med lite tur) få ta oss ett glas vitt.

Snart är det midsommar och vi har som vanligt inga planer alls.
Skulle vilja åka ut till Djurö/stavsnäs och hälsa på. Kan man ju dessutom passa på att träffa Johans mamma och pappa och kanske spela lite kubb allihoppa. Malin och Isabelle inränkande då. Tror att Johan också skulle tycka det, även om han inte säger något om det. Kanske passa på att grilla något gott också?
Jaja... som sagt var.. inga planer för midsommar så förslag är varmt välkomna! Håller på och byter telefonbolag så alla som försöker ringa på hemtelefonen.. Ledsen men den fungerar inte för tillfället. Och alla som ringer för att svara på inbjudan kan ringa min mobil.

nej nu får det vara bra för en liten stund frammåt.
skriver nog när vi lagt barnen och när jag och johan hunnit äta igen..
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback