Så sjuuukt glad =)

Hittade gymkortet här om dagen och trodde att det numera är ett oanvändbart stycke plast men sen så kom det hem ett kuvert med ny information angående denna lilla plastbit. DET FUNKAR!!!
Jag har haf ett fungerande/giltigt gymkort hela tiden som jag inte har nyttjat..  men nu är det ändring på det. Så fort vi har fixat lite saker så blir det till att titta in på gymet i alla fall ett par timmar varannan dag i veckan. Nu ska det bli ändring så jag kan få saker åtgärdade. Okej kanske inte riktigt varannan dag men så ofta jag kan och hinner, det gäller ju liksom att få tiden att räcka till också.
Men glad är jag i vilket fall som helst. Och nu när min gamla cykel är fixad så kommer det gå fort att ta sig till och från =)
Ska fråga Erica om hon vill börja gymma med mig ett par dagar i veckan?!? Haha, fan jag kan verkligen inte släppa det!
Stackars älskade Johan som får sitta här och vänta medans jag uppdaterar bloggen lite. ^^ Nej jag kan inte hjälpa det jag är så glad och så motiverad.. att jag inte tänkte på att kortet betalas med autogiro!!

Aja..
Idag har mamma och pappa varit och hälsat på och precis när dom åkte och handlade lite med Johan så ringde min kära nyfunna vännina Lisen en signal. =)
Blir så glad av att veta att det finns hopp även för oss småbansföräldrar att knyta nya kontakter utanför dagis och barndomsvänner kretsen. Internet är din vän ^^

Nej nu ska jag kila iväg in o sovrummet, lägga huvudet på kudden någorlunda i tid  ( för en ångs skull) och ta det lite "lugnt"... Hör av mig i morgon igen kära vänner.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Lisen

ja eller hur! Är så glad att jag fann dig! =) gör min dag. Internet är nya grejen. tänk när vi blir gamla och folk frågade hur vi blev vänner.. "genom blogg" hihihih KRAM , lycka till med träningen! det är super kul att träna!

2009-06-09 @ 23:44:34
URL: http://flisenlisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback