Slingor...

Sitter just nu med ett ton illa luktande blekmedel i håret för att göra ljusare slingor i skiten. Som tur är så har jag en lillebror som är frisör! Får se hur resultatet blir =P
Skulle det krisa så är vi förberedda på att slänga i en mörkare färg senare. Imorgon kvar sen är det till att baka järnet inför det lilla dopet. Känns som att det kommer bli jätte bra i alla fall. Ett litet fint intimt dop med fin musik och fina vänner.
Känner mig lite stressad men det kommer nog bli fint i alla fall! Mycket att göra och så lite tid... Men nu äntligen så börjar jag se fram emot det. Att träffa prästen idag fick det att kännas lite lugnare. Allt kommer säkert flyta på och det kommer säkerligen bli en jätte fin stund delad med nära och kära.

Rasmus springer runt och oroar sig för att färgen ska bli jämn. Haha... shit the same om det inte blir perfekt, det går ju faktiskt att rädda! Johan stirrar lika oroligt på mitt hår han och jag kan inte låta bli att tycka att det ät jävligt roligt att två killar går in så mycket i mitt färgande. Hahahahahahaha!

Nej nu ska jag gå och se mig i spegeln och avgöra om jag börjar bi klar nu eller om jag ska oroa killarna ett tag till!
kommer kanske tillbaka hit ytterligare en gång innan jag går och lägger mitt nyfärgade huvud på kudden för att sussa sött genom natten!
Kramar Saga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback