Två veckor dagis kvar....

Nu är det bara två veckor dagis kvar... Sen är det uppehåll och efter sommaren så är barnen på Leahs avdelning inte maskar längre utan Harar. Tänk så fort tiden rusar förbi. Jag kan nästan inte förstå att Leah har gått på dagis i snart ett år. Min stora lilla flicka!  Och om några veckor så fyller Leah 2 (!!!) år, hon börjar bli så stor nu.

Någon annan som antagligen börjar bli stor är Isabelle. Det ska bli så roligt att få se barnen när dom träffas igen idag.
Dom kommer förhoppningsvis bli väldigt glada, vilket jag iof är helt övertygad om eftersom dom pratar mycket om varandra =)

Har saknat Malin och dem väldigt mycket denna ( det som hunnit förflyta) sommar. Ska bli så rooligt att komma ut dit och träffa alla igen. Ser fram emot eftermiddagen/kvällen! ^^
Nu sitter johan här och skojjar "friskt" om hur man stavar emot och EMOt ^^ ( om det är någon som fattar vad jag menar med det.)

Vi funderar på om vi ska ta oss en barnfri dag/kväll och åka till "grönan" och ha lite rioligt tillsammans i sommar.. någon som är på?! Malin? Någon annan?!? Ni är varmt välkommna att höra av er ^^.
Sen blir det skansen och Akvaria =D .... Yay finns så mycket kul för barnen ( och oss vuxna) nu när sommaren är här. Eller ja mer eller mindre är det ju sommar iaf.

aja nu ska jag äta brunsch och sen ska jag börja packa inför helgen.
Pussar och kramar Saga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback