Världens bästa pappa!

Jag vet inte.. idag rinner texten nästan ur mig och ut på skärmen.
Satt och matade Haley i soffan nyss när det slog mig. Johan måste vara en av världens bästa pappor!
Han är engagerad och lyhörd, varm och lekfull. Glad, busig och delaktid. Han är stål pappa... hård när han måste och modig och kärleksfull. Han är allt jag kunde önska mig av pappan till mina barn! När man ser honom med tjejerna så ser man hur kärleksfull och fantastisk han är. Helt underbart att bara sitta och titta på när han leker med Leah.. eller myser med Haley Nova.

Sitter här och tittar på honom från soffan, jag vet att jag borde vika klart tvätten... men jag kan inte låta bli att vilja dela med mig av min kärlek och beundran till hela världen. Visst har vi våra duster som alla andra.. Och visst kan vi ibland vara riktigt osamns i flera dagar. Men ärligt talat.... Jag är lika förälskad och kär i honom idag so jag var för 3.5 år sen när vi träffades.
Önskar alla fick känna den varma kännslan som sprider sig från bröstet och ut i hela kroppen som jag känner just nu.
det är fantastiskt att vara kär!

Sköt om er nu =)
Kramar Saga!

Kommentarer
Postat av: Johan

Awwww!

hmm hmm man försöker väll... haha

... hmm älskar dig med =D

2009-06-06 @ 23:04:32
URL: http://sagajmocklin.blogg.se/
Postat av: Lisen

naaw=) Gulligull paret! Johan är en fin pojke. ta vara på honom =)

2009-06-07 @ 00:05:10
URL: http://flisenlisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback