Vill skriva för mig....

 Jag vill "föreviga" mina tankar för min skull, bjuda in er att ta del av mitt liv på mina villkor...  Börjar kännas så påtvingat att skriva varje dag.
Vill ju dela med mig av allt det fina, allt det roliga och allt det underbara till alla er som läser. Känner mig så låg när jag skriver det här. Vill ju så gärna fortsätta, men finner inga bra ord att sätta på "papper". Vill att mina inlägg ska ha iaf någon form av substans inte bara vara tom utfyllnad som inlägget igår.
Varje dag är ett äventyr och varje dag bjuder på i alla fall en fin upplevelse.  Men jag känner själv att jag tappar gnistan när det gäller att skriva inlägg här. Och blir själv besviken när jag inte kan sätta ord på allt det underbara jag vill förmedla.. allt det oförglömliga fina med att vara mamma. Finns många där ute som jag uppskattar och genom att läsa andras bloggar och föra min egen så har jag vunnit i alla fall en fin vän ( hoppas jag ).  Ska göra mitt bästa för att uprätthålla en bra standard på den här bloggen. En som jag själv kan vara nöjd med.

Visst kommer jag ha några "toma" inlägg men då är det för att jag valt det inte för att jag känner att jag måste skriva någonting.
Tack alla som läser min blogg och ger min en möjlighet att dela med mig av mitt fantastiska liv med barnen, ni är verkligen guld värda!

Kramar Saga.

Kommentarer
Postat av: Lisen

forsätt att skriv! Tomma inlägg som långa inlägg, allt är bra!! Bästa bloggen=)

2009-06-02 @ 21:46:00
URL: http://flisenlisen.blogg.se/
Postat av: Malin

fortsätt skriva, men känn inte pressen att du måste... dina inlägg är toppen att läsa. Jag får ingen känsla av att dom är tomma. Men du hjärtat man kan ju inte heller ligga på topp jämt ;)

Puss på dig sötnos hälsa bror och ungarna!

Saknar er massor

2009-06-03 @ 09:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback