13 kg på 10 dagar! ^^

Yay me!!
Har tappat 13 kg på 10 dagar, inte illa pinkat om jag får säga det själv =) (och det får jag )
Nu är det bara till att säta igång med träningen också så gar jag kanske gått ner dom sista 10-12 kilona tills i sommar.
Det är ju värt ett försök i alla fall =)

Tänkte jag skulle ta oh berätta lite om förlossningen och allt runt omkring. Även om jag redansrivit lite, så det blir kanske inte så mkt nytt.

Runt 24 tiden på natten mellan lördagen den 7 och söndagen den 8 mars satte värkarna igång.
Vi ringde till förlossningen och dom sa att vi skulle se till att ta oss dit så snart som möjligt.
klockan 20 i 2 skrevs vi in på förlossningen ipå akis och man börjar räkna det som förlossning. Alla tjatade på mig om lustgasen och tillslut tog jag skiten... och jääävlar vad man blir yr i huvudet av den. Man MÅSTE koncentrera sig på att andas annars tror man att man ska dö, det är nämligen så tungt att andas i den där masken.
Vi väntade på att läkaren skulle komma och sätta epiduralen... tiden bara flög iväg och mamma han inte ens lämna förlossningssalen innna det var dags att krysta ut undret. epiduralen han inte ens börja fungera och en liten stund senare så var Haley Nova född.
Hon föddes med segerhuva klockan 03.15 på morgonen och var redan då perfekt.
Vi åkte upp på bb vid 6 på morgonen och tiden känndes som om den hade stannat =/... timmarna sniglade sig förbi och vi längtade hem till våran älskade lilla Leah.
Klockan 7 på kvällen bar det av hem till mamma och pappa. Men när vi kom fra msov Leah redan och ingen hade hjärta att väcka henne. Vi stannade över natten och på morgonen när Leah "hittade" Haley blev hon överlycklig, sprang ut i köket och ropade på mig. : Mamma.. MAMMA titta titta.. kom =)och så skullehon visa sitt fynd.
Leah älskar att vara storasyster och  pussar och kramar på lillasyster så fort hon får chansen =) Klappar henne mjukt på kinden och pratar med henne. Ögonen riktigt lyser och hela ansiktet är ett enda stort Leende.

nej nu har jag inte tid att sitta här längre, måste kila iväg och titta på när johan brygger sin första kopp espresso i köket, han fick ju en grön espressomaskin av min pappa i födelsedagspresent igår.
Lyckan var total och nu tjatar han om att jag ska vara med när jungfruförden ska klaras av så att säga.
Hahaha!!
Nej sköt om er nu..

Kramar Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback