Fan vad jag är trött på det här!!!

Jag är så sjukt trött på att må så här..
Smärtan i halsen och munnen är näst intill outhärdlig! Jag var till läkaren igår och fick någon form av bedövande munskölj.
Det är ju bra att veta att det finns en kvällsjour man kan vända sig till på husläkarcentrum. Blev även rekomenderad att köpa en bedövnings gel på apoteket. Fick lite av "munsköljet" av läkaren igår tills jag kan hämta ut min egen flaska på apoteket idag. Munsköljet är jätte bra!!!! I 5 minuter tyvärr.. sen får man börja om. Tanken är väl att jag ska använda det för att kunna dricka, eventuellt äta lite och inte minst somna på kvällen. Det finns ju sock ett antal andra anledningar till att jag sover illa.
Varje gång man sväljer känns det som om jag vill skära halsen av mig får att slippa känna smärtan.
Jag tänker säga så lite som möjligt idag eftersom det gör så förbannat ont i munnen att prata. Tungan och underläppen är ju fulla av smärtande blåsor precis som gommen och halsen, så det är slut på att prata i onödan.
Foglossningen blir fan inte bättre. Den är inte att leka med =( men jag orkar inte gnälla på den också idag....
Men apropå gnälla... nu ska jag gnälla på en helt annan sak.
När man ser en höggravid kvinna på kryckor skynda sig mot dig ( som är buss chaffis ), och hon stått vid busshållplatsen hela tiden och väntat på dig så ska du stanna och släppa på henne. INTE glo idiotiskt på henne, vinka och köra ifrån henne!!!!!!

Städa idag igen, försöka vila i eftermiddag och sen SKA jag leka med Leah när hon kommer hem från dagis. =)
Det spelar ingen roll hur ont jag har, så är det bara.

Jag är ledsen att jag aldrig har någonting kul och trevligt att skriva när jag är innen här nu förtiden.
Men vad ska jag göra?? Jag blir ju bara sjuk gång på gång på gång!! Nej nu hhoppas jag att det blir ett slut på det här snart så att man kan vara som en människa igen!

Kramar Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback